دانلود قالب آماده اینستاگرام
دانلود قالب آماده اینستاگرام
خرید قالب استوری اینستاگرام

پیشنهادات شگفت انگیز

ویژگی های قالب آماده اینستاگرام سایت آچارفرانسه
کد تخفیف سایت آچارفرانسه
دریافت کد تخفیف سایت آچارفرانسه

قالب پست اینستاگرام

کاور ریلز و ویدیو اینستاگرام

قالب پست اسلایدی

دانلود قالب کاور هایلایت اینستاگرام
دانلود قالب استوری اینستاگرام
دانلود قالب پست مناسبتی برای اینستاگرام
دانلود موسیقی پس زمینه برای اینستاگرام

دانلود قالب آماده اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام و شبکه های اجتماعی به فاکتورهای مهمی وابسته ست از تولید محتوا گرفته تا تولید محصول و تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی و … که هر کدوم از این مراحل خودش دنیاییه! مثلا همین تولید محتوا! اینکه محتویات داخل پست رو بنویسیم یه طرف و دیزاین و طراحیش هم یه طرف دیگه! از اون جایی که تولید محتوا واقعا کاریه که تمرکز و انرژی زیادی ازتون میگیره ما اومدیم برای صرفه جویی در وقت و انرژی و هزینه هاتون قالب آماده اینستاگرام رو برای شما مهیا کردیم.

خوبیه ماجرا اینه که این قالب های آماده از نظر متخصص ها عبور کردند و به مرحله ارائه به شما رسیدند یعنی به رنگ بندی اون ها، فونت ها، جانمایی ها و در کل دیزاین اون ها توجهی تخصصی و دو چندان شده.

پس  قالب آماده اینستاگرام که شامل پست ها ، استوری ها ، کاور هایلایت و پست اسلایدی و همچنین موسیقی پس زمینه ست با ما ، جا نمایی و تولید سریع پست های شیک و زیبا با شما. سعی کردیم قالب آماده ها رو متناسب با انواع سلیقه ها خدمتتون ارائه بدیم تا بتونین به راحتی  استفاده کنین. خوبیه این قالب ها اینه که چند بار مصرف اند یعنی با تغییر رنگ و مثلا فونت میتونین برای جای دیگه ای ازشون استفاده کنین.

البته لازمه یه نکته ای رو بگیم؛ اینکه این قالب ها منحصر به اینستاگرام نیست بلکه شما میتونین ازینها در تمامی شبکه های اجتماعی تون استفاده کنین و به قولی اون ویترین شیک و حرفه ای خودتون رو بسازین ویترینی که در تمامی شبکه های اجتماعی علاوه بر زیبایی و حرفه ای بودنه یکدست و یکپارچه هم هست.

با دانلود قالب آماده اینستاگرام و پیاده کردن محتواتون روی قالب یک گام اساسی برای رسیدن به اهدافتون از اینستاگرام رو برداشتین ✌️

طراحی سفارشی تم اینستاگرام 

اگر قالب آماده اینستاگرام پاسخگوی نیاز شما نیست و به دنبال طراحی تم اختصاصی پیج اینستاگرام خودتون هستین میتونین با استودیو آچارفرانسه در ارتباط باشین تا پیجی شیک، زیبا و حرفه ای را به شما ارائه دهد.

طراحی سفارشی تم اینستاگرام 

اگر قالب آماده اینستاگرام پاسخگوی نیاز شما نیست و به دنبال طراحی تم اختصاصی پیج اینستاگرام خودتون هستین میتونین با استودیو آچارفرانسه در ارتباط باشین تا پیجی شیک، زیبا و حرفه ای را به شما ارائه دهد.

سوالات متداول

پکیج قالب‌ آماده شامل آموزش ادیت پست و استوری هم هستند؟

بله، بعد از دانلود قالب آماده اینستاگرام شما در فایل اصلی محتویات قالب رو میبینین به همراه فایل ویدیویی که به شما کمک میکنه خیلی سریعتر و راحت تر فایل ها رو ادیت کنین

پکیج ها شامل فونت‌های پولی هم هستند؟

تمام تلاش بر این بوده که از فونت های رایگان استفاده کنیم. البته شما بنا به سلیقه خودتون میتونین فونت مدنظرتون رو تهیه و از اون در قالب خودتون استفاده کنین.

چطوری قالب را از حالت فشرده خارج کنیم؟

در ویدیو آموزشی جامع به صفر تا صد ماجرا پرداختیم.

محتویات هر پکیج شامل چیست؟

با دانلود قالب آماده اینستاگرام شما موارد زیر رو دارین 

  1. شامل فایل لایه باز PSD جهت ادیت در نرم افزار فتوشاپ
  2. فایل لایه بسته PNG جهت ادیت و ساخت پست در گوشی موبایل
  3. ویدیو آموزشی نحوه استفاده از قالب و ادیت اون
آیا کاور پست و استوری قابل ویرایش اند؟

فایل هایی که با پسوند PSD در اختیارتون قرار میگیره کاملا قابل ویرایشه

چطوری رنگ کاورهای پست و استوری رو تغییر بدیم؟

در ویدیو آموزشی جامع به صورت مفصل به این موضوع اشاره شده.